2013년 7월 27일 토요일

BH0-002 BH0-004 BH0-001 덤프 ISEB 자격증 덤프

IT업계 종사자라면 누구나 ISEB 인증BH0-002 BH0-004 BH0-001시험을 패스하고 싶어하리라고 믿습니다. 많은 분들이 이렇게 좋은 인증시험은 아주 어렵다고 생각합니다. 네 맞습니다. 패스할 확율은 아주 낮습니다. 노력하지 않고야 당연히 불가능한 일이 아니겠습니까? ISEB 인증BH0-002 BH0-004 BH0-001 시험은 기초 지식 그리고 능숙한 전업지식이 필요 합니다. ITExamDump는 여러분들한테ISEB 인증BH0-002 BH0-004 BH0-001시험을 쉽게 빨리 패스할 수 있도록 도와주는 사이트입니다. ITExamDump의ISEB 인증BH0-002 BH0-004 BH0-001시험관련 자료로 여러분은 짧은 시간내에 간단하게 시험을 패스할수 있습니다. 시간도 절약하고 돈도 적게 들이는 이런 제안은 여러분들한테 딱 좋은 해결책이라고 봅니다.


ISEB인증 BH0-002 BH0-004 BH0-001시험은 중요한 IT인증자격증을 취득하는 필수시험과목입니다ISEB인증 BH0-002 BH0-004 BH0-001시험을 통과해야만 자격증 취득이 가능합니다.자격증을 많이 취득하면 자신의 경쟁율을 높여 다른능력자에 의해 대체되는 일은 면할수 있습니다.ITExamDump에서는ISEB 인증BH0-002 BH0-004 BH0-001시험대비덤프를 출시하여 여러분이 IT업계에서 더 높은 자리에 오르도록 도움드립니다. 편한 덤프공부로 멋진 IT전문가의 꿈을 이루세요.


우선 우리ITExamDump 사이트에서ISEB BH0-002 BH0-004 BH0-001관련자료의 일부 문제와 답 등 샘플을 제공함으로 여러분은 무료로 다운받아 체험해보실 수 있습니다.체험 후 우리의ITExamDump에 신뢰감을 느끼게 됩니다. ITExamDump에서 제공하는ISEB BH0-002 BH0-004 BH0-001덤프로 시험 준비하시면 편안하게 시험을 패스하실 수 있습니다.


시험 번호/코드: BH0-002

시험 이름: ISEB (ISEB FOUNDATION CERTIFICATE IN PROGRAMME/PROJECT SUPPORT)

시험 번호/코드: BH0-004

시험 이름: ISEB (ISEB ISTQB Certificate in Software Testing)

시험 번호/코드: BH0-001

시험 이름: ISEB (IT Service Management Foundation)

ITExamDump의ISEB인증 BH0-002 BH0-004 BH0-001시험덤프 공부가이드는 시장에서 가장 최신버전이자 최고의 품질을 지닌 시험공부자료입니다.IT업계에 종사중이라면 IT자격증취득을 승진이나 연봉협상의 수단으로 간주하고 자격증취득을 공을 들여야 합니다.회사다니면서 공부까지 하려면 몸이 힘들어 스트레스가 많이 쌓인다는것을 헤아려주는ITExamDump가 IT인증자격증에 도전하는데 성공하도록ISEB인증 BH0-002 BH0-004 BH0-001시험대비덤프를 제공해드립니다.


다른 사이트에서도ISEB BH0-002 BH0-004 BH0-001인증시험관련 자료를 보셨다고 믿습니다.하지만 우리 ITExamDump의 자료는 차원이 다른 완벽한 자료입니다.100%통과 율은 물론ITExamDump을 선택으로 여러분의 직장생활에 더 낳은 개변을 가져다 드리며 ,또한ITExamDump를 선택으로 여러분은 이미 충분한 시험준비를 하였습니다.우리는 여러분이 한번에 통과하게 도와주고 또 일년무료 업데이트서비스도 드립니다.


BH0-001 덤프무료샘플다운로드하기: http://www.itexamdump.com/BH0-001.html


NO.1 Which of the following is NOT the responsibility of the Release Management
process?
A. The physical aspects of software control
B. Ensuring that the accuracy of CMDB entries concerning software CIs is maintained
C. Helping to determine the software release policy
D. Distributing software
Answer: B

ISEB   BH0-001   BH0-001   BH0-001인증   BH0-001   BH0-001

NO.2 Why is there sometimes conflict between the goals of Incident Management and
those of Problem Management?
A. Because specialist support staff do not properly document the work-arounds they
identify which consequently prevents the 1st line support staff from applying them the
next time the incident occurs
B. Because Problem Management is often carried out by technical staff who also have
operations responsibilities and who cannot allocate enough resources to problem solving
C. Because Problem Management is focusing on identifying permanent solutions and
therefore the speed with which these solutions are found is of secondary importance
D. Because Problem Management staff rarely give feedback spontaneously, forcing the
1st line support staff to chase them
Answer: C

ISEB   BH0-001덤프   BH0-001   BH0-001덤프

NO.3 With which of the following processes is Problem Management least likely to
interface on a regular basis?
A. IT Financial Management
B. Change Management
C. Incident Management
D. Availability Management
Answer: A

ISEB시험문제   BH0-001   BH0-001자격증   BH0-001

NO.4 Which of the following activities may, exceptionally, be omitted for an urgent
change:
1. Recording that the change has been made
2. Testing the change
3. Holding a CAB meeting

NO.5 Which of the following places Problem Management activities in the correct order:
A. Identify and record, classify, investigate and diagnose, raise an RFC, review the
change
B. Investigate and diagnose, raise an RFC, classify, identify and record
C. Identify and record, investigate and diagnose, raise an RFC, classify, review the
change
D. Review a change, classify, identify and record, investigate and diagnose, raise another
RFC
Answer: A

ISEB인증   BH0-001인증   BH0-001

NO.6 Which of these is/are TRUE?
1. Functional escalation is an essential part of the Incident Management process
2. All calls to the Service Desk should be treated as incidents
3. Service Requests can be handled by Service Desk Staff
A. 1 and 3
B. All three of them
C. Only 1
D. 1 and 2
Answer: A

ISEB   BH0-001 pdf   BH0-001 dumps   BH0-001

NO.7 A service-based (rather than a customer-based) SLA:
A. Covers all services for a particular customer
B. Covers a set of similar services, for a single customer
C. Covers all services
D. Covers a single service, for all of the customers of that service
Answer: D

ISEB기출문제   BH0-001   BH0-001   BH0-001

NO.8 Establishing a back-out plan
A. All of them
B. 2 and 4
C. 2 and 3
D. 3 and 4
Answer: C

ISEB   BH0-001   BH0-001최신덤프   BH0-001최신덤프
4.Why is Service Management so important to IT service providers?
A. The success of many businesses depends upon the quality of their IT
B. It's the only way to manage IT in the Internet age
C. It's contained within the IT Infrastructure Library
D. It's the first non-proprietary initiative for the management of IT systems
Answer: A

ISEB   BH0-001인증   BH0-001   BH0-001   BH0-001

NO.9 Possible problems with Change Management include:
A. Greater ability to absorb a large volume of change
B. Increased visibility and communication of changes
C. Lack of ownership of impacted services
D. Better alignment of IT services to actual business needs
Answer: C

ISEB덤프   BH0-001   BH0-001기출문제   BH0-001 dumps

NO.10 Who must always authorise a Request for Change before the change is built and
tested?
A. The Configuration Manager
B. The Change Initiator
C. The Change Manager
D. Release Management
Answer: C

ISEB   BH0-001 pdf   BH0-001

댓글 없음:

댓글 쓰기